საქართველოს ციფრულ საეთერო მაუწყებლობაზე გადასვლის სტრატეგიის საფუძვლები
დოკუმენტში განსაზღვრულია შესაბამისი სტანდარტები რადიო სიხშირული სპექტრის ეფექტური გამოყენების, მომხმარებლების ინტერესების დაცვის, ხარჯების ოპტიმიზაციის, კონკურენციაზე და ინვესტირების პროცესზე გავლენის კუთხით. დოკუმენტში ჩამოყალიბებულია, თუ როგორ მოხდება მომხმარებლების მიგრაცია ციფრული მომსახურებისაკენ და ფინანსური დახმარების გარდა, რა ტიპის დახმარებას გაუწევს საქართველოს მთავრობა ბოლო მომხმარებლებს. წარმოდგენილი სტრატეგია დეტალურად პასუხობს, როგორც მომხმარებლის, ასევე მიწოდების მხარეს არსებულ გამოწვევებს.
კვლევა მომზადდა „ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტის“ (IDFI) მიერ პროექტის - „ციფრულ მაუწყებლობაზე გადასვლის პროცესის მხარდაჭერა და მონიტორინგი საქართველოში“- ფარგლებში. პროექტი დაფინანსებულია ფონდ „ღია საზოგადოება საქართველოს“ მიერ.
საერთაშორისო მხარდაჭერის ირიბი აკრძალვა საქართველოში (ახალი ცვლილებები „გრანტების შესახებ” კანონში)
12.06.2025IDFI-ის 2024 წლის ანგარიში
05.06.2025მედიის ადვოკატირების კოალიციის განცხადება
03.06.2025მედიის ადვოკატირების კოალიციის განცხადება
23.05.2025