საჯარო მმართველობის პოლიტიკის დოკუმენტების შემუშავებასთან დაკავშირებით IDFI-სა და GYLA-ს ერთობლივი განცხადება

განცხადებები | ღია მმართველობა და კორუფციასთან ბრძოლა 3 დეკემბერი 2020

 

 

საჯარო მმართველობის რეფორმის გზამკვლევის და 2019-2020 წლების სამოქმედო გეგმის ვადის გასვლის შესაბამისად, მთავრობის ადმინისტრაციამ დაიწყო ახალ სტრატეგიასა და სამოქმედო გეგმაზე მუშაობა. პროცესი სამოქალაქო საზოგადოების წარმომადგენელთა ჩართულობით დაიწყო. IDFI და GYLA მიესალმებიან სამოქმედო გეგმის შემუშავების პროცესში სამოქალაქო საზოგადოების ჩართულობის უზრუნველყოფას და ამავდროულად, ხაზს უსვამენ წინა სტრატეგიულ დოკუმენტებთან დაკავშირებული ხარვეზების აღმოფხვრის აუცილებლობას.

 

გასულ წელს IDFI-ს და GYLA-ს მიერ განხორციელებული ალტერნატიული მონიტორინგის ფარგლებში სჯარო მმართველობის რეფორმის წარმატებულად განხორციელების არაერთი ხელისშემშლელი ფაქტორი გამოიკვეთა. მათგან ძირითად გამოწვევები უკავშირდება სამოქმედო გეგმის ამბიციურობის ნაკლებობას, ამოცანებისა და ინდიკატორების გაუმართავობას, საჭირო შუალედური მაჩვენებლების არარსებობას, არასათანადოდ განსაზღვრულ რისკებს და სხვა.

 

IDFI და GYLA მოუწოდებენ მთავრობის ადმინისტრაციას, რომ მხედველობაში იქნას მიღებული ალტერნატიული მონიტორინგის ფარგლებში იდენტიფიცირებული გამოწვევები და მათ საპასუხოდ შემუშავებული რეკომენდაციები, კერძოდ:

 

1. საჯარო მმართველობის რეფორმის გზამკვლევის/სტრატეგიის და სამოქმედო გეგმის ერთმანეთთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა;

 

2. სამოქმედო გეგმაში ამბიციური/მნიშვნელოვანი ვალდებულებების განსაზღვრა;

 

3. სამოქმედო გეგმაში SMART ამოცანებისა და ინდიკატორების გათვალისწინება;

 

4. სამოქმედო გეგმაში ამოცანების რეალურად მისაღწევად საჭირო მაჩვენებლებისა და ინდიკატორების განსაზღვრა;

 

5. სამოქმედო გეგმის შესრულების მონიტორინგის გამარტივების მიზნით საბაზისო და სამიზნე მაჩვენებლებთან ერთად, შუალედური მაჩვენებლების განსაზღვრა;

 

6. სამოქმედო გეგმაში ამოცანის მისაღწევად საჭირო აქტივობების გათვალისწინება და მათი განხორციელების ვადების სწორად განსაზღვრა;

 

7. სამოქმედო გეგმაში აქტივობების განსაზღვრისას საჭირო რესურსების სწორად შეფასება შემდგომში მათი შესრულების გაჭიანურების თავიდან ასაცილებლად;

 

8. სხვადასხვა დოკუმენტში ვალდებულებების და აქტივობების დუბლირების თავიდან აცილება;

 

9. ტრენინგ მოდულებთან დაკავშირებული ინდიკატორების დაკონკრეტება და მონაწილეთა კონტინგენტის მკაფიოდ განსაზღვრა.

სხვა მასალები ამ თემაზე
სიახლეები

IDFI-მ მონაწილეობა მიიღო ჩეხეთში გამართულ საერთაშორისო კონფერენციაში “საბჭოთა და რუსული დივერსია ევროპის წინააღმდეგ”

18.11.2024

2024 წლის საპარლამენტო არჩევნებმა საქართველოში ავტოკრატიული ტენდენციები გაამყარა - V-Dem institute-ის შეფასება

13.11.2024

სასამართლოს აქტების პროაქტიული გამოქვეყნება: კანონმდებლობა და პრაქტიკა

04.11.2024

სტატუსმეტრი 2.0 - როგორ მიდის საქართველო ევროკავშირის 9 ნაბიჯის შესრულებისკენ

01.11.2024
განცხადებები

სტრასბურგის სასამართლომ განსხვავებული აზრის მქონე მოსამართლის სასამართლო სისტემიდან განდევნა დაადასტურა

11.11.2024

მოვუწოდებთ პროკურატურას არჩევნების გაყალბება გამოიძიოს და არა დამკვირვებელი ორგანიზაციების საქმიანობა

06.11.2024

სასამართლო ხელისუფლებამ სისტემურ საარჩევნო დარღვევებზე თვალი არ უნდა დახუჭოს

05.11.2024

სამართლებრივი ბრძოლა რუსული კანონის წინააღმდეგ სტრასბურგში გაგრძელდება

17.10.2024
ბლოგპოსტები

ინტერმუნიციპალური საქმიანობის გაძლიერება საქართველოში

21.10.2024

საგზაო-სატრანსპორტო შემთხვევების პრევენციის ინსტიტუციური მექანიზმები

21.10.2024

კრიპტოვალუტის საქართველოს ფინანსურ სისტემაში ინტეგრირების გამოწვევები და სტრატეგიული მიდგომა ბლოკჩეინისა და უძრავი ქონების მიმართ კორუფციის წინააღმდეგ საბრძოლველად

21.10.2024

ქართული ენის არცოდნა, როგორც გამოწვევა პოლიტიკურ პროცესებში ეთნიკური უმცირესობების ჩართულობის თვალსაზრისით

21.10.2024