IDFI-ს წარმომადგენელმა, მედიისა და ტელეკომუნიკაციის მიმართულების ხელმძღვანელმა, უჩა სეთურმა მონაწილეობა მიიღო კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის კლუბის (CSR) მიერ ორგანიზებულ დისკუსიაში პარლამენტის მიერ გასულ წელს მიღებული მაუწყებლობის შესახებ კანონში ცვლილებებზე, რომელიც სატელევიზიო რეკლამის განთავსების ახალ რეგულაციებს ითვალისწინებს.
მომხსენებლებმა და დამსწრე საზოგადოებამ, რომლის ძირითად ნაწილს ბიზნეს სექტორი წარმოადგენდა, იმსჯელეს მაუწყებლებთან ურთიერთობისას შექმნილ პრობლემებზე. უჩა სეთურმა განმარტა ის ცვლილებები, რაც მაუწყებლობის შესახებ კანონში შევიდა და აღნიშნა, რომ ცვლილებები მხოლოდ რეკლამასა და სპონსორობას არეგულირებს და არ ეხება საინფორმაციო გადაცემებს, რადგან ამგვარი კონტენტის სპონსორობა დაუშვებელია.
დისკუსიის წარმართვაში მონაწილეობას იღებენ ,,კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის,“ „რეგიონულ მაუწყებელთა ასოციაციის“ და „ჟურნალისტური ეთიკის ქარტიისა“ წარმომადგენლებიც.