ავტორი: უჩა სეთური
ციფრულ საეთერო მაუწყებლობაზე გადასვლის საინფორმაციო კამპანიის მიზანია საზოგადოების ყველა დაინტერესებული ჯგუფის ინფორმირება დაგეგმილი ცვლილებების რაობის და ვადების შესახებ. საინფორმაციო კამპანიის ფარგლებში უნდა განხორციელდეს ყველა ბოლო მომხმარებლისათვის ციფრული მიწისზედა საეთერო მაუწყებლობის უპირატესობების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება იოლად აღქმადი ფორმით, ყველა ეთნიკური თუ სხვა ნიშნით გამორჩეული ჯგუფის, ისევე როგორც შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთა მოთხოვნილებების გათვალისწინებით.
ციფრულ საეთერო მაუწყებლობაზე გადასვლის პროცესის წარმატება, განსაკუთრებით კი რეგიონულ დონეზე, დამოკიდებულია კარგად ფოკუსირებულ და სწორად დაგეგმილ საინფორმაციო კამპანიაზე, რომელსაც განახორციელებს საქართველოს ციფრულ საეთერო მაუწყებლობაზე გადასვლის პოლიტიკის დოკუმენტით განსაზღვრული პირი. ამ პროცესთან დაკავშირებული ყველა ინფორმაცია, შესაბამისი დაინტერესებული მხარეების მიერ, მიეწოდება საზოგადოებრივ მაუწყებელს მიეწოდება ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს მიერ, რომელიც წარმოადგენს ამ პროცესის წარმართვაზე პასუხისმგებელ საჯარო დაწესებულებას ქვეყნის მთელ ტერიტორიაზე. აღნიშნული სამინისტროს ამოცანაა, ყველა ჩართულ მხარესთან ერთად, მოახდინოს საჭირო პროცედურების და აქტივობების დაგეგმვა და ორგანიზება, მომზადება და განხორციელება.
ციფრულ საეთერო მაუწყებლობაზე გადასვლის პროცესის საინფორმაციო კამპანია და მისი დაფინანსება