IDFI-ის კამპანიამ - “გმირობის ნაყოფი” საერთაშორისო წარმატება მოიპოვა

სიახლეები | მეხსიერების და დეზინფორმაციის კვლევები 3 ოქტომბერი 2023

ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტის (IDFI) პროექტის, „სოლიდარობის ბრენდინგი – შიდა ქართლის რეგიონში, ოკუპირებული ტერიტორიების ახლოს მცხოვრები მეწარმეების ხელშეწყობა“  ფარგლებში წარმოებულმა კამპანიამ - „გმირობის ნაყოფი“ საერთაშორისო ასპარეზზე არაერთ წარმატებას მიაღწია.

 

16 სექტემბერს, ბათუმის საზაფხულო თეატრში, კრეატიული ინდუსტრიის საერთაშორისო ფესტივალის, Ad Black Sea 2023-ის დაჯიდლოების ცერემონია გაიმართა. ქართული კრეატიული სააგენტოების ნამუშევრებმა აღნიშნულ ფესტივალზე 26 ჯილდო მოიპოვა 13 კატეგორიაში, რომელსაც საერთაშორისო ჟიურის ოთხი გუნდი აფასებდა. IDFI-ის წარმოებული კამპანია ”გმირობის ნაყოფი” 2 ვერცხლისა და 1 ბრინჯაოს მფლობელი გახდა:

 

ვერცხლი - Sustainable Development Goals - People

ვერცხლი - Brand Experience & Activation -Launch / Re-launch

ბრინჯაო - Creative Strategy - Corporate Purpose & Social Responsibility

 

    

 

“გმირობის ნაყოფის” კამპანიამ ასევე მნიშვნელოვან წარმატებას მიაღწია 30 სექტემბერსა და 1 ოქტომბერს ყაზახეთის ქალაქ ალმათიში გამართულ პრესტიჟულ ფესტივალზე - Jolbors Festival 2023, სადაც ოქროსა და ვერცხლის მფლობელი გახდა შემდეგ კატეგორიებში: 

ოქრო - Marketing - Brand Launch / Re-launch

ვერცხლი - PR  - ESG projects

 

აღსანიშნავია, რომ ფესტივალში მონაწილეობას იღებდნენ სარეკლამო ინდუსტრიის წარმომადგენლები ევროპიდან, ცენტრალური აზიიდან და აღმოსავლეთ აზიიდან.

 

2022 წელს, USAID-ის, Zinc Network-ისა და ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტის (IDFI) ერთიანი ძალისხმევით, შიდა ქართლში საოკუპაციო ხაზთან მცხოვრებმა ფერმერებმა “გმირობის ნაყოფის” ბრენდის ქვეშ საკუთარი სასოფლო-სამეურნეო პროდუქტები „კარფურის“ (თბილისი მოლი, East Point-ი), „ზღაპარისა“ (30-მდე ფილიალში) და „სმარტის" (გორი, კახეთი, გუდაური) მაღაზიათა ქსელებში განათავსეს. 

 

კამპანიის მიზანი იყო, ქართველ მომხმარებლებს დახმარებოდა შიდა ქართლში, საოკუპაციო ხაზთან მოყვანილი პროდუქციის იდენტიფიცირებასა და შეძენაში.

 

“გმირობის ნაყოფი” კრეატიულ სააგენტო ,,Leavingstone“-თან ერთობლივი მუშაობითა და Zinc Network-ის მხარდაჭერით მომზადდა.



პროექტის განხორციელება შესაძლებელი გახდა, USAID-ისა და ამერიკელი ხალხის ფინანსური დახმარებით, პროექტის - სოლიდარობის ბრენდინგი: შიდა ქართლის რეგიონში, ოკუპირებული ტერიტორიების ახლოს მცხოვრები მეწარმეების ხელშეწყობა - ფარგლებში.

 

 

სხვა მასალები ამ თემაზე
სიახლეები

ეთნიკური უმცირესობების პოლიტიკური ჩართულობის შეფასება

25.07.2024

საზაფხულო სკოლა მასწავლებლებისთვის - წინააღმდეგობრივი მეხსიერება

22.07.2024

არასამთავრობო და მედია ორგანიზაციების “გამჭვირვალობის” კვლევით დაკავებული ხელისუფლების გამჭვირვალობა

18.07.2024

ონლაინ ტრენინგი საჯარო პოლიტიკის ანალიზის საკითხებზე

15.07.2024
განცხადებები

რუსული კანონის წინააღმდეგ სამართლებრივი ბრძოლა საკონსტიტუციო სასამართლოში გაგრძელდება

17.07.2024

მთავრობის კურსი ევროკავშირში გაწევრების პროცესის შეჩერებას იწვევს

04.07.2024

ქართული არასამთავრობო ორგანიზაციები საქართველოს მოქალაქეებზე ხელისუფლების მიერ მართულ ძალადობას გმობენ

13.06.2024

არასამთავრობო ორგანიზაციების ერთობლივი განცხადება ღია მმართველობა საქართველოს (OGP) საბჭოს დატოვების შესახებ

11.06.2024
ბლოგპოსტები

პასუხისმგებლიანი ხელოვნური ინტელექტის გლობალური ინდექსის შედეგები აღმოსავლეთ ევროპასა და ცენტრალურ აზიაში

04.07.2024

შეთქმულების თეორიები პოსტსაბჭოთა სივრცესა და საქართველოში - ინტერვიუ ილია იაბლოკოვთან

05.06.2024

Აშშ-ს Სანქციების საფრთხე და საქართველოს ეკონომიკა

27.05.2024

მაღალი დონის კორუფციის გადაუჭრელი პრობლემა საქართველოში

15.02.2024