IDFI-ს პროექტის, „სოლიდარობის ბრენდინგის“ ფარგლებში წარმოებული კამპანიის „გმირობის ნაყოფის“ კიდევ ერთი საერთაშორისო აღიარება - „გმირობის ნაყოფი“ გახდა The Anthem Awards-ის ფინალისტი კატეგორიაში მრავალფეროვნება, თანასწორობა და ჩართულობა (Diversity, Equity & Inclusion).
The Anthem Awards საზოგადოებრივი გავლენის ყველაზე მასშტაბური და მნიშვნელოვანი ჯილდოა, რომელიც ყოველწლიურად 5 სხვადასხვა კატეგორიაში გაიცემა. ჟიური 2000-ზე მეტ კამპანიას აფასებს და მათ შორის საუკეთესოებს არჩევს.
განსაკუთრებული მადლობა კრეატიულ სააგენტო Leavingstone-ს!
კამპანია „გმირობის ნაყოფის“ მიზანი იყო, ქართველ მომხმარებლებს დახმარებოდა შიდა ქართლში, საოკუპაციო ხაზთან მოყვანილი პროდუქციის იდენტიფიცირებასა და შეძენაში.
პროექტის განხორციელება შესაძლებელი გახდა, USAID-ისა და ამერიკელი ხალხის ფინანსური დახმარებით.