კამპანიის „გმირობის ნაყოფის“ კიდევ ერთი საერთაშორისო აღიარება

სიახლეები | მეხსიერების და დეზინფორმაციის კვლევები 7 დეკემბერი 2023

IDFI-ს პროექტის, „სოლიდარობის ბრენდინგის“ ფარგლებში წარმოებული კამპანიის „გმირობის ნაყოფის“ კიდევ ერთი საერთაშორისო აღიარება - „გმირობის ნაყოფი“ გახდა The Anthem Awards-ის ფინალისტი კატეგორიაში მრავალფეროვნება, თანასწორობა და ჩართულობა (Diversity, Equity & Inclusion).



The Anthem Awards საზოგადოებრივი გავლენის ყველაზე მასშტაბური და მნიშვნელოვანი ჯილდოა, რომელიც ყოველწლიურად 5 სხვადასხვა კატეგორიაში გაიცემა. ჟიური 2000-ზე მეტ კამპანიას აფასებს და მათ შორის საუკეთესოებს არჩევს.



განსაკუთრებული მადლობა კრეატიულ სააგენტო Leavingstone-ს!



კამპანია „გმირობის ნაყოფის“ მიზანი იყო, ქართველ მომხმარებლებს დახმარებოდა შიდა ქართლში, საოკუპაციო ხაზთან მოყვანილი პროდუქციის იდენტიფიცირებასა და შეძენაში.



პროექტის განხორციელება შესაძლებელი გახდა, USAID-ისა და ამერიკელი ხალხის ფინანსური დახმარებით.

სხვა მასალები ამ თემაზე
სიახლეები

საქართველო Heritage Foundation-ის ეკონომიკური თავისუფლების ინდექსში

11.03.2025

ინტერვიუ ისტორიკოს გიორგი მამულიასთან

07.03.2025

საით იხრება საქართველოს საგარეო სავაჭრო კავშირები?

06.03.2025

Cellebrite: მასობრივი კონტროლის თანამედროვე საშუალება

28.02.2025
განცხადებები

მედია კოალიცია რეგიონული მედიის საქმიანობის შეზღუდვის ფაქტებს ეხმიანება

28.02.2025

მედიის ადვოკატირების კოალიციის განცხადება ტვ პირველის ოპერატორის უკანონო დაკავებასთან დაკავშირებით

19.02.2025

ქართული ოცნება მსხვერპლების კრიმინალიზებას ეწევა

13.02.2025

IDFI-ის განცხადება ორგანიზაციის აღმასრულებელი დირექტორის უკანონოდ დაჯარიმების შესახებ

12.02.2025
ბლოგპოსტები

ქართველი ემიგრანტების საარჩევნო უფლების რეალიზების კუთხით არსებული გამოწვევები და მათი ელექტორალური ქცევა

25.12.2024

რუსეთის სპეცსამსახურების აქტიური ღონისძიება - ალექსანდრე მალკევიჩი საქართველოში

29.11.2024

ინტერმუნიციპალური საქმიანობის გაძლიერება საქართველოში

21.10.2024

საგზაო-სატრანსპორტო შემთხვევების პრევენციის ინსტიტუციური მექანიზმები

21.10.2024